Božićna lista želja / ideje za darivanje

Iako svi znamo da Božić ne znači samo darivanje, daleko od toga, osoba sam koja voli svojim najdražima pokloniti pokoju sitnicu i iznenaditi ih. Gušt mi je planirati i kupovati im poklone, pa makar se radilo i o najmanjoj sitnici, a zatim ih zamatati u šarene blagdanske papire i na kraju se kao Djed Mraz navečer ušuljati i posložiti poklone pod božićno drvce. Možda bi neki Grinch rekao da je to djetinjasto no dijete u meni ne želi dozvoliti da odumre ta tradicija kao ni neke druge. 


U nastavku sam vam pripremila listu s idejama za poklone koje možete pokloniti svojim najdražima, baziranu na mojim željama. Nadam se da će nekome dobro doći prijedlozi te svakako preporučam da se za slatka mala iznenađenja za svoje najdraže pobrinete što prije pa da ste mirni kad svi tek krenu u shopping. I još jedna mala najava, nakon ovog članka stiže još jedna priča o prijedlozima za božićne poklone, ali one nematerijalne ili one za koje vam je dovoljno 20 do 30 kn. A sad krećemo s današnjim prijedlozima, ima svega i sigurno ćete naći nešto za svakoga!

Neodoljivi planeri

Neodoljivi planeri su must have. Moj Planer i Moj Rokovnik by Ulica snova, Book2Go by m&m, Le Prase, Ženski rokovnik, CHICovnik... danas je na tržištu toliko dostupnih planera, vi samo morate odabrati neki od njih. Tako da definitivno ne možete pogriješiti kad odaberete ovakav poklon za osobu koja voli planirati i biti organizirana I sama sam takva, uvijek je neki rokovnik, planer ili bilježnica uz mene. Zapisujem sve, od najobičnijih dnevnih obaveza, preko planova vezanih uz blog pa do raznih listi, ciljeva itd. Rokovnici koje sam navela su sve samo ne obični. Unutrašnjost im je divno dizajnirana, korice su toliko lijepe, personalizirane, s različitim uzorcima. Kod njihove izrade se pazilo na svaki i najmanji detalj. Tako da, ako ćete birati planer odluka će biti teška!

Osobno, već imam Moj planer za 2017. i dva Moja rokovnika (od srca hvala predragoj Magdaleni) kojima sam oduševljena. Na naslovnicama su stihovi po mom izboru, nekakve motivacijske poruke, ma baš su po mom guštu! Također, dobila sam i Book2Go by m&m planer za vjenčanje i planer za buduće mame, kojima sam također očarana. Ovaj za vjenčanje mi je već trebao a ovaj za mame će još pričekati neko vrijeme, no planeri su posebni, toliko lijepo dizajnirani da jednostavno nemam riječi. Naravno, da sad ne duljim, o svim planerima koje posjedujem ćete još moći detaljnije čitati na blogu uskoro. Ali ono što želim reći je da definitivno preporučam, posebno ove planere koje već i sama posjedujem.


Na mojoj je listi želja još Ženski rokovnik, i moram reći da se dvoumim između naslovnica Believe in miracles, Follow your dreams i Ženski rokovnik by Ingrid Divković. Ako vas zanima kako izgledaju te naslovnice možete ih naći na web stranici Ženskog rokovnika ili gore na fotografiji, ja se troumim i odluka će definitivno biti teška. Želim si i Jo&Judy rokovnik koji je divan iznutra i izvana no on će još malo pričekati. U svakom slučaju, zavirite i na njihov web.

U svakom slučaju, koji god od predloženih rokovnika odaberete, ne možete pogriješiti i nekome ćete izmamiti osmijeh na lice na sam Božić.

Božićno fotkanje

Ako ne znate što pokloniti svojim boljim polovicama, prijateljicama, braći i sestrama, evo ideje: poklonite im bon za fotkanje. Božićni photo session sa fotografom može biti predivna uspomena, posebno sad u ovo božićno vrijeme. Nas je na dan vjenčanja fotkao My Joy Studio koji također ima u ponudi bonove za fotkanje a sigurna sam da imaju nešto takvo u ponudi i ostali fotografi. Možda se netko od vaših bližnjih uskoro udaje ili je stigla prinova u obitelj, pa zašto onda to ne obilježiti jednim prigodnim shootingom? Neka vas ne zbunjuje fotografija u nastavku, može to biti fotkanje za bilo što ne samo za vjenčanje.


Divote iz Konzuma - serija Home Zvijezdice i Romantika

Konzum uvijek u blagdansko vrijeme ima krasnu ponudu, to već sigurna sam znate. Iako, najbolja mi je bila prije neke tri godine kad su imali neodoljivo posuđe u obliku Djeda Mraza. Tad sam nabavila zdjelu Djed Mraz koju koristim cijele godine a osim toga, svima sam nam pokupovala i šalice u obliku Djeda Mraza. Samo je još mrvicu falilo da uzmem i doze za sol i papar!


Što se tiče ovogodišnje ponude, meni su za oko zapeli setovi posuđa sa zvijezdicama i romantični bijeli set, a posebno: staklene šalice s ručicom i zvijezdicama (na slici u sredini), 4u1 set desertnih tanjura sa zvijezdicama, četvrtasti tanjur sa zvijezdicama, bijeli stalak za tortu, bijela šalica s tanjurićem, pa svašta nešto, sve im je krasno!

Ikea sitnice

Ako želite svojim voljenima pokloniti nešto što vam je zapalo za oko, iz Ikee, ne morate putovati već sve možete nabaviti iz svojih domova, putem njihovog web shopa, u svega nekoliko klikova. Da se mene pita, odmah bih napunila košaricu raznim posuđem i sitnicama za kuhinju no uz to, imaju oni još svašta nešto lijepo. Pogledajte samo ove tanjure, zdjelice, tacne i ostale sitnice na slici, te boje i oblike, savršeno!


Kalup za mini muffine

Imam kalup za veće muffine no već mi je dugo na listi želja kalup za mini muffine koji su, kad se ispeku, kao mali zalogajčići. Nekako mi se čini i praktičniji od kalupa za veće muffine, više ih se komada od jednom ispeće i tako to.


Razni božićni ukrasi

Božićnih dekoracija nikad previše. I za njih nikad nije prekasno ili prerano. Na listi se uvijek nalazi barem pokoja. Od raznih lampica, bombica, koje mogu navjesiti svugdje gdje hoću pa sve do raznih svijećnjaka, detalja za prozore, zlatnih dekoracija, dekoracija za zid. Svake godine ponešto pa se toga nakupi. I onda bude kao u Betlehemu ali nema veze. Želja mi je uz veliki bor imati i mali borić za stol kojega također mogu ukrasiti ili kuglicama ili domaćim medenjacima. Dobro dođu i snježne kugle, svijećnjaci za prozore, želja mi je i jedan vijenac od kuglica za stol i jedan za vrata, divni su mi. Slatke su i dekoracije poput srca na slici, stajaće i prikladne za staviti bilo gdje u domu. Ma za Božić je i mora biti sve kao u bajci.


Božićna pidžama

Pidžama također nikad previše, zar ne? Meni "treba" jedna s božićnim motivima i jedna jednodjelna. Poput onih kakve mame kupuju svojim mališanima, u jednom komadu :D. A božićna da i sama budem u blagdanskom duhu. Koliko znam, H&M i C&A bi trebali imati takve lijepe pidžame. Stoga, ako se odlučite za pidžamu, a niste sigurni kakvu veličinu i koji model uzeti, možda je najbolji prijedlog bon ili novac pa si osoba kojoj ovo kupujete sama odabere što želi. Nekako mislim da je s odjećom tako najsigurnije jer je teško pogoditi nečiji ukus i veličinu, osim ako kupujete svojim najbližima za koje ste sigurni da će im se nešto svidjeti. U tom slučaju, ruke su vam otvorene. A u nastavku pogledajte koje su meni pidžame zapele za oko.

Oysho

H&M


Čupavi papuči

Mekani, čupavi i topli papuči za zimu mi uvijek trebaju. Na slici su neki koje sam odabrala u Oysho web shopu. Toliko su slatki, ne znam koji su mi ljepši. Sa srčekima, prigodnim porukicama, fluffasti, sa mašnicama, vidite što prolazi kod mene :). Ima ih i u H&M, savršenih, božićnih :).

Oysho

Čupava kapice i topli šalovi

Kapica i šalova nikad previše. Kupila sam ove godine i šal sa coflekima, predobar je, sivi, ogroman, pretopli, savršen. Znam da i H&M ima mekanih dugih toplih šalova a na listi su mi i kapice u svim oblicima. Kape oduvijek volim, i šešire. Nosila sam ih puno i volim ih nositi i dalje. Osim što griju još su i neodoljive. Odličan modni dodatak. Tako da je na listi želja i kapica sa dva velika cofleka pa neka čupava kapica s uhekima, ma ne znam ni sama - znam samo da se vrlo lako zaljubim u slatku kapicu koju ugledam negdje u prolazu.

Zdjelice s kolačićima i ostale sitnice iz Kauflanda

Nedavno sam u Kauflandu našla svašta nešto slatko. Od divnih staklenih posudica s motivom cupcakesa za spremanje raznoraznih namirnica, do izrezivača u obliku smajlića, divnih božićnih kutija u koje možete upakirati poklone ili pak kolačiće, pečata za kekse, kalupa za macaronse i cake popse kao i nekakvih pomagala za ispisivanje teksta na keksiće. Uistinu preslatko, zavirite na fotkicu!


Stalci za torte

Stalke za torte obožavam, to već znaju i ptice na grani. Kad budemo imali kućicu, imat ću veliki špajz, tj. ostavu, s policama ne samo za namirnice već i za moje kalupe i sitnice za dekoriranje slastica. Svoje mjesto dobiti će i stalci za torte. Nemam ih puno. Imam dva staklena i jedan krasan bijeli koji sam dobila od Cute Color. A sad mi trebaju još neki u boji :))). Poput ovog rozog iz KTC-a ili mnogih ljepotana koje sam pronašla na Cute Color web shopu. Za Cute Color za sad imam samo riječi pohvale, i naravno, slijedi i priča o njima uskoro na blogu i zasebna lista želja za njihov web shop. Tako da neću ovdje duljiti već ću o njima više pisati u narednim pričama. A odmah ću vam onda i pokazati što sve njihovo već imam. Također, pogledajte i koliko divne zdjele možete naći u KTC-u, savršene za pripremu umaka, otapanje čokolade na pari i slično :).

KTC

Samo mali dio Cute Color stalaka za torte, ima ih u svim mogućim bojama

Izlet

Izlet u prirodu ili možda neki adventski izlet, to je ono što nam svima treba. Na taj način kvalitetno provodimo vrijeme u dobrom društvu i stvaramo najljepše moguće uspomene. Zato, ako znate nekoga tko voli putovati i istraživati, evo i vama ideja za poklončić. Danas se po raznim turističkim agencijama ti razni jednodnevni izleti mogu naći po sasvim ok cijenama, zato uzmite neki bon ili nešto i iznenadite svoje voljene. Ili im omogućite da sami odaberu destinaciju :).

Kino ulaznice

Za sve koji poput nas vole zimske večeri provoditi uz dobar film ili seriju, kino ulaznice mogu biti pun pogodak. Ili možda ulaznice za kazalište, bazene ili nešto slično. Trenutno se u Cinestaru prikazuje i jedan božićni film pa eto ideje za poklon ako imate kojeg filmofila u obitelji ili društvu.


Kuharice

Iako na webu ima recepata za sve što ti srce poželi, ipak je nekako poseban gušt sklupčati se na kauču, pod toplom mekanom dekicom, i listati kuharicu uz topli kakao ili božićni film. Kako planiramo graditi kućicu, sigurno ću jednog dana imate neki dio u kući rezerviran samo za kuharice i kutak za čitanje. Evo nekih kuharica koje su mi na listi želja: Zlatna knjiga slastica, Dr. Oetker Maštovite torte i kolači, Dr. Oetker Najbolji recepti za sve prigode, Le Cordon Bleu kuharice - za slana jela i ona za slastice, te kuharica Vafli, crepes i palačinke.

A vama svima preporučam i kuharice Gospodarskog lista, ja ih imam već puno a trenutno je u prodaji i nova kuharica Premium kolači u kojoj možete naći i pokoji moj recept.


Album za slike / sa slikama

Još jedna odlična ideja za personalizirani poklon. Volim albume za slike. Iako, znam da danas više skoro nitko ne razvija slike već ih drže na laptopima. No, na laptopu se ni ne sjetim gledati ih. Nije to ta čar. Nekako je ljepše uzeti album u ruke i listati ga te se prisjećati svega što smo prošli. No, ne volim albume u koje se slike lijepe, jer imam osjećaj da ih na taj način uništavam, a i ne mogu ih seliti iz albuma u album. Najdraži su mi albumi koji imaju one kao "pretince" u koje se slike umetnu. Tražila sam ih kod nas, poprilično bezuspješno, ili svugdje imaju one gdje se slike lijepe, što ne želim ili nemaju lijepe korice itd.

A ako i vi želite pokloniti album svojim voljenima, razvijte odmah i nekoliko slika s nekog zajedničkog putovanja, druženja ili djetinjstva, ubacite tih par fotkica u album a ostatak će popuniti novi vlasnik albuma. Dodajte još koju poruku, neku posvetu i da vidite, bit će to divno iznenađenje.

Vivre ideje

Vivre je toliko krasan web shop da na njemu stalno nešto gledam, priželjkujem i stavljam na listu želja ali nikako da se odlučim i naručim. Kao što vidite na slici, ono što me mami je, naravno, posuđe, stalci za torte, tacne, tanjuri u pastelnim bojama idealni za food fotografiju itd. U više navrata je bio dostupan i ovaj božićni set tanjura koji je idealan za ovo blagdansko vrijeme. Ne znam da li ga još uvijek imaju ili će ga u skorije vrijeme opet imati, ali jako lijep prijedlog za božićni poklon. Mislim da bi se dopao svakome, ne samo meni. Divni su i stalci za torte sa slike, sa srčekima i slično. Divni su i ovi u pastelnim bojama, ne znam koji je ljepši. Tako da, svakako preporučam jer čujem da svi imaju samo riječi hvale za njih. A vi, ako ste od njih naručivali i imate iskustva s njima, pišite mi u komentarima.


Dekoracije za dom

Dom nije dom ako mu se detaljima ne udahne duša. A meni su za oko zapali ukrasi sa slike u nastavku. Našla sam ih na eBayu iako vjerujem da se i negdje kod nas može naći nešto slično. Dekoracije koje vidite na slici su mi neodoljive iz razloga što se, ako sam dobro shvatila, poruke na tom boxu mogu mijenjati a još je poruka i osvjetljena pa lijepo izgleda u mraku. Tako da, definitivno ću kad tad nabaviti neki lightbox s porukom za svoj dom. Jer volim okvire s motivacijskim porukama i razne slične dekoracije. Krasni su i ostali natpisi, poput ovog Home sweet home, a ima i mnogih drugih tekstualnih dekoracija.


Šalice iz Plodina

U katalogu od Plodina sam naišla na ove slatke šalice. Najbolje su mi ove Dance i Smile šalice a slatke su i ove manje šalice. Tako da ako nekome želite pokloniti šalicu ili možda set šalica, možda ih još ima u Plodinama. Idealno za ljubitelje kave, čaja i sličnih napitaka.


Kozmetika

Od kozmetike mi je već neko vrijeme na listi ovaj Catrice korektor kao i puder. Čujem da ih svi samo hvale tako da ću ih nabaviti prvom prilikom a bio bi to i lijep poklon. Ako ste isprobali ove proizvode, pišite mi u komentarima da li ste zadovoljni. Isto tako, kako imam problema s ispucalim usnama, na listi mi je i Nuxe Reve de Miel balzam za usne. Za ispucale usne sam isprobala već uistinu sve i svašta ali ništa mi ne pomaže ili barem nema dugotrajni učinak kod mene. Uz sve to želim si i neku dobru okoloočnu kremu, s obzirom da sam navršila 29 godina, tako da ako imate preporuku i koje dobre okoloočne kreme, pišite u komentarima. P.S. Divna fotka je rad Martine Medur s bloga Beauty & Mess.


Božićni puloveri

Čim je neki božićni detalj gore, znate da ja to želim. Onda vam je jasno koliko volim Božić. Ne da bi okitila samo cijeli stan i Božić produžila, već bih, očito, bar tako izgleda, i sebe okitila :)))). Ovaj pulover u nastavku je iz H&M-a a vjerujem da i drugi brendovi drže prigodne odjevne predmete s blagdanskim detaljima.


Magnolia poklončići

Magnolia je divna zagrebačka slastičarnica koju planiram posjetiti u sljedećem posjetu Zagrebu. A osim što se kod njih može uživati u neodoljivim slasticama, nedavno sam na njihovom Instagramu naišla i na ovu fotku te saznala da se sve što je u njihovom izlogu kod njih može i kupiti. Pogledajte samo ove diiiivne šalice s porukom Enjoy, baš su u mom stilu. Pa onda termosicu, ako se ne varam, prugastu i sa srčekom, preslatko nešto. A jako dugo si želim i tanjuriće poput ovih zdjelica s lijeve strane, s takvim rebrastim uzorkom. Tako da, sve ide na listu želja! I veselim se posjetiti ih prvom prilikom. Jer prema fotkama sve izgleda magično, kao u bajci a tako ja i zamišljam slastičarnu. Baš je sve po mom ukusu. 


Za radni kutak

Svaki je posao lakše odraditi ako je radni kutak lijepo uređen i još ako je popunjen sitnicama poput kemijskih i papirića sa slike. Fotka je inače s Instagram profila Andree Andrassy i prema komentarima, sve je nabavljeno u Primarku. I šalica je neodoljiva, bijela, sa crnim inspirativnim tekstom i zlatnim srčekima, ne-o-do-lji-vo! Ako ima takvog nečeg i kod nas, javite!


LD art

Iza LD art-a se skriva Lidija, kolegica s posla, kreativka koja radi ova čuda od božićnih vijenaca. Kad sam vidjela fotku koju je objavila ostala sam oduševljena. Stoga, hvala Lidiji na najljepšem božićnom vijenčiću ikad, uvijek će imati posebno mjesto u mom domu. Osvojio me time što su i lampice unutra pa vijenčić svijetli u mraku, a šećer na kraju su mašnice i srčeko. Kuglice su inače isto ručni rad, od konca. Tako da, obavezno zavirite na njezinu stranicu i potražite nešto za sebe, bilo da su to vijenčić, kuglice, borići ili nešto drugo. Imate svaku preporuku od mene. Ova želja mi je ispunjena, ali sam ga morala ovdje pokazati kako bih i vama dala ideju za poklončić ako vam se svidi (a ne vidim razloga zašto ne bi :)))) )


Little Miss Puu daske

Little Miss Puu je novi hrvatski brand, zanimljiv kako odraslima tako i djeci, jer se kod njih mogu naći krasni i unikatni personalizirani proizvodi od drva. Ono što je najljepše u cijeloj toj priči je što se personaliziraju željenim tekstom, imenom, stihovima i slično. Na mojoj su listi želja neodoljive daske koje će, personalizirane i u ovako krasnim oblicima, dodatno začiniti kuhanje i cijeli taj proces učiniti još zanimljivijim. Tako da, da bi užitak kuhanja bio veći, nabavite i vi svoju dasku u obliku božićnog drvca, oblaka ili bilo kojem drugom obliku. Dogovorite se da se gore ispiše posveta ili samo ime ili neki stih i imate savršen božićni poklon koji na taj način ostaje trajna uspomena na najvažnije trenutke u životu.


Milushka slatki nakit

Milushka je umjetnica iz Zagreba koja s puno ljubavi stvara najljepše komade nakita. Svaki komad je unikat i rađen s puno pažnje. No ne radi se o bilo kakvom nakitu već o nakitu kojega biste poželjeli i pojesti koliko realno izgleda svaki komad. Dakle, ona radi nakit u obliku cupcakesa, domaćice, tanjura s kolačima, pizze, čevapa, ma nema čega nema. I sve to u obliku rinčica, prstenja, narukvica itd. Imam za sad jednu narukvicu s detaljima u obliku torti i savršena je. A za dalje bih morala dobro razmisliti što bih sljedeće jer je previše detalja koji mi se sviđaju. Ja sam se zaljubila, a vi? Pogledajte više fotkica na njezinom Facebook profilu koji sam već linkala ili pročitajte priču na Indexu :).


Knjige Ingrid Divković

Ingrid Divković pratim već dulje vrijeme, i znam da je krasna i uspješna žena, a ujedno i autorica dviju knjiga: J..e li vas ego? i Knjiga za divlju ženu, koje i sama želim pročitati. Inače nisam nešto zagrijana za čitanje, sve što uzmem u ruke me uspava, ne mogu si pomoći. No koliko čujem s njezinim su knjigama svi oduševljeni a i sve što sam do sad vidjela ili pročitala a da je ona napisala, bilo da se radi o nekom kratkom isječku ili članku, uvijek bi ostala oduševljena. Savršen mi je njezin stil pisanja, rijetko tko me toliko oduševi. Tako da sam uvjerena da su i knjige odlične ako ne još i bolje nego očekujem. Osim knjiga, kod nje možete naći i krasne torbe tako da još stignete nabaviti savršene božićne poklone. 


Emmezeta

Koliko god volim Emmezetu, nekad mislim da je bolje da je nema kod nas u Čakovcu jer bih bankrotirala. Radila sam listu želja i sve možete vidjeti na ove dvije slike u nastavku no tu sam stala. Planirala sam napraviti barem još jedan kolaž, što sa stvarima za kuhinju što za stan općenito. Pogledajte samo divote koje možete pronaći kod njih, poput čaša za serviranje, tavi za palačinke, diiiiivan set tanjura u smeđoj i nekoj mint zelenoj boji, presavršen je. Zatim su tu tacne, stalak s posudicama za začine, posude za kekse, božićne dekoracije i ukrasi, ma bolje da vam ni ne pričam. Ako ste ikad bili u Emmezeti onda znate o čemu pričam i zašto ih toliko volim. A i nikad neću zaboraviti bon koji sam osvojila kod njih kao ni poklon koji su mi poslali zahvaljujući blogu, to je bilo iznenađenje koje pamtim i koje ću uvijek pamtiti. A vama svima preporučam da ih ili osobno posjetite ili zavirite u njihov web shop, od srca vam ih preporučam jer sam ja sa svime prezadovoljna!




Think Ink čestitke

Think Ink čestitke nisu bilo kakve čestitke. To su neodoljive čestitke koje osvajaju na prvu, modernog su dizajna i izazivaju efekt divljenja. Dolaze u velikom izboru motiva i izazivaju instant sreću kod primatelja. I mnogo su više od običnih čestitki, one ostaju kao trajna uspomena na najljepše događaje. Izdana je i božićna kolekcija čestitki pa obavezno zavirite a ja ću vam još detaljnije pisati o njima kad mi stignu moje.


Lampe by Ivana Ergić

Lampe by Ivana Ergić su san snova. Tako da se jedna nalazi i na mojoj listi. Fora je u tome što se radi o personaliziranim lampama koje možete ispuniti svojim osobnim fotografijama i na taj način dobiti unikatan, pomalo otkačen i baš simpatičan detalj za dom. Već mogu zamisliti jednu u svom dnevnom boravku ili spavaćoj sobi. Pogledajte kako je divna lampa sa fotografije u nastavku, prava božićna i idealna sad za poklon u ovo vrijeme! Meni se sviđaju i one s visećim kristalićima no koju god da odaberete, nećete pogriješiti. 


Marinski Heartmades

Marinski Heartmades je brand koji ima u ponudi divan keramički asortiman kao i božićne proizvode. Od nedavno je tu i webshop pa još lakše možete do njihovih proizvoda pa svakako zavirite i nađite krasne, neodoljive šalice, kuglice za bor, zdjelice ma sve što vam srce poželi. I sve je toliko lijepo da se nećete moći odlučiti samo za jedan detalj.



Nadam se da ste kroz neku moju listu želja dobili i vi pokoju ideju za darivanje svojih voljenih. No, kako uvijek naglašavam da Božić nije samo darivanje, pripremam vam i priču o nematerijalnim božićnim poklonima odnosno poklonima koje možete ili sami pripremiti / napraviti / ne morate ih kupovati itd. Bit će riječ o poklonima za koje je potrebno samo malo ljubavi i dobre volje. Tako da svakako pratite blog za još ideja u zadnji čas, a ja se bacam na tipkanje!

Izvori fotografija: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34

0 komentara :